♫ Shopping, Bowling & Bio ♪

Har inte hunnit skriva något dem senaste dagarna..

Tisdag så.. Ja, vad gjorde jag då? Det kommer jag inte ihåg, bra minne jag har! Tror jag bara var hemma typ. Onsdag åkte vi och tänkte bowla men dem hade inte öppnat så vi tänkte bara kolla några affärer men det slutade med att vi sprang runt i affärer i flera timmmar. Efter det bowlade vi :) Igår vaknade jag 8 och åkte till flygplatsen kring 9 för att lämna av min moster. Sedan åkte jag och mamma till stan och åt på Max. Kollade några affärer och sedan åkte jag hem. Senare åkte jag in till stan igen för att se Rock of ages på bio med Marie. Det är väll det jag har gjort ^^ Nu ska jag göra mig lite läsk i sodastreamern och se på något, ha en bra kväll! ♥

Ni får lite mobilbilder :)


Min frisyr i onsdags, bilder från bowling, en lekplats, björnsoptunna som jag tyckte förtjäna att vara med här och snackset från bion i går.
Publicerat: 2012-06-29 @ 21:29:42


2 kommentarer
Postat av: martina

sv; jag ska umgås med min pojkvän, dudå? :)

2012-06-29 - 22:30:14 | URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Lina

Hur har du gjort frisyren? :o Grymt fin! :)

2012-06-30 - 22:23:31 | URL: http://picmagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: