Sunday Morning ♥

Klev nyss upp ur sängen och tittade ut genom fönstret. Så soligt och grönt så jag undrade "Är det sommar?" Hade jag varit frisk hade jag antagligen gått ut och joggat i solen men jag blev ändå glad av att se solen efter alla dessa regniga dagar. Nu sitter jag och ser på Tv och äter frukost. Har fortfarande feber. Förresten är det ju 11 September idag, 10 år sedan attackerna.

Blogg.se var lite segt..


Till vänster: Juice (Summer Berry), Yoghurt (Smultron och jordgubbar) och Alvedon.
Till höger: Fjärrkontrollen :)

Publicerat: 2011-09-11 @ 12:10:00


2 kommentarer
Postat av: Jojjjjohs.se

tryck på shift + ctrl + C då får du upp rutan man skriver i ;)

2011-09-11 - 23:28:16 | URL: http://jojjjjohs.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-09-12 - 12:33:27 | URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: