Hello my love!

Konnichiwaaa!!

Idag har varit en riktigt bra dag, faktiskt! På morgonen innan skolan började gosade jag och Marie med den söta kattungen som brukar vara kring skolan, den har också fått äran att vara min bakgrundsbild på min mobil (^.^)Det kändes jobbigt att vi skulle ha en längre skoldag än i går men jag överlevde och här är jag nu ganska lycklig. Efter skolan åkte jag in till stan med Marie. Sen har jag kommit hem och ätit god mat, nu har jag sminkat mig och fixat håret som jag ska ha imorgon på Fannys party. Asiatiskt tema och jag tycker jag lyckats ganska bra med min japanska stil ^-^ Nu ska jag se film! Ha en superbra fredagkväll!! <3

Puss, skriver imorgon!

Ser inte så bra på bilden men det kommer kamerabilder, promise dears..

Publicerat: 2011-09-02 @ 20:25:54


1 kommentarer
Postat av: Cajsa

god morgon! allt väl?

2011-09-03 - 10:23:19 | URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: