Resedagbok: Tisdag - Dags att åka hem

Skrivet dagen efter..

Vi började med att låsa in våra resväskor på centralen och sen åkte vi till stan. Jag klöpte några promarkers på Keratima och lite mer pärlor på Panduro. Sen fikade vi på Vete-katten och även dem vill jag rekommendera! :) Jag åt en pistaschbulle och drack trocadero. Jag har aldrig ätit en så god bulle på café kan jag lova! Sen var vi så trötta så vi satte oss vid Norra latin och åt glass. Fontänen är så fin, som en maskros! Det var härligt att sitta där för det stänkte lite och jag hade klätt mig för varmt. Sen sa jag: Hoppas det börjar regna! Tro det eller ej.. Sen åkte vi och hämta väskorna och när vi stod och väntade på var det pendeltåget så började det ösregna, till och med åska. Lite läskigt. Jag åt lite fisksnacks och när vi var framme på flygplasten checkade vi in väskorna och åt pizza på Pizza hut! :) Jag tog peperoni och grekisk pizza och drack pepsi. Jag surfade och åt lite pocky och godis medans vi väntade. Vårat plan blev försenat med över en timme så vi åkte när vi skulle vara framme, haha! När vi kom dran regnade och vi var så trötta. Det var skönt att sova i sin egen säng och jag sov till 20 över 12! Haha, det var i alla fall en rolig resa! :)

Pistaschbulle och Trocadero på Vete-katten, jättegott! :)



Fontänen utanför Norra Latin..



Jag vid fontänen..





Norra Latin..



Och LO..

Publicerat: 2011-07-18 @ 16:06:29


3 kommentarer
Postat av: Anonym

sv: va härligt:D

2011-07-18 - 16:21:03 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: felicia

svar: funderar om jag ska hyra film :) dudå?

2011-07-18 - 16:29:40 | URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jag svarar på kommentarer och är med bästis, vi ska precis äta potatismos och dricka iskaaaaaaall cola haha :D

2011-07-18 - 16:31:14 | URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: