Fortsättning från Aquaria :)

Blubb blubb!

Här kommer resten.. :)
I ett akvarium var fiskarna nästan sagolika, dem var glittriga typ.. Fina va? ^^



Min favoritbild :)







En krabba och en sjöhäst.. ^^



En liten filur.. :)



Små kräftdjur.. Cute!



Vet ni vilka som bodde med kräftisarna? Dem har roliga typerna! :)





Dem bodde med sånna här fiskar, lite blyga..

Ett hajägg O.o



Kräftis ^^ Så söt! :)



Dolksvansar! Dem har funnits i 500 miljoner år, coolt va? :) Dem är så söta när dem kryper runt..



Sjöstjärna och dolksvans, sjöstjärnor är så vackra..



Den här lillen var väll ändå söt?



Padda.. ^^



En gädda tror jag..



Något konstigt och gulligt djur.. Hm, kan det ha varit en skorpion?



En till fisk jag är osäker på..



Grodyngel :)



En orm..



Rödingar..





Jag älskar fiskar och havsdjur! :)
Publicerat: 2011-07-06 @ 14:50:00


1 kommentarer
Postat av: Anonym

Öka tempot!! Fan mer inlägg...mer om vardagen också då va ;) hihi saknar dig lille knallkork! PUSS

2011-07-09 - 10:30:55 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: