Marabous Vinter Vit: Godkänd!


Mamma kom hem med Marabous Vinter Vit igår, blev verkligen glad eftersom jag velat smaka den men glömt bort det.. Den är ju "Limited Edition" så kommer troligen bara finnas den här vintern. Jag och Malins trodde den skulle vara för sliskig och söt eftersom hela kakan är vit choklad + vanilj smak! Men den är faktiskt väldigt god, och gjord för att verka lite "exlusiv. Istället för den tunna plasten är det typ kartong och bitarna är betydligt större med ett fint mönster som ni kan se på bilden :) Helt klart att rekommendera! ^^
Publicerat: 2011-01-15 @ 15:49:33


2 kommentarer
Postat av: Denice

ÅH den är så god!!!



Förresten, skulle du kanske kunna rösta på mitt och min kompis bidrag genom att klicka på "gilla" - knappen precis nedanför videoklippet? Skulle vara jättesnällt :D



http://www.fritidsresor.nu/mads-mikkelsen/tavlingsbidrag-9

2011-01-15 - 16:04:10 |
Postat av: Ina

Jag har också ätit den, men jag tyckte att blitarna var lite för stora:( Är mer för choklad med fyllning, yummie^^

2011-01-15 - 20:02:05 | URL: http://inapeanut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: