Finest Awards 2011

För årets Modeblogg röstar jag: Foki


För årets Personliga blogg röstar jag: Laila


För årets Nykomling i bloggvärlden röstar jag: Maria


För årets Resturang röstar jag: East


För årets Nattklubb röstar jag: Café opera


För årets Modebutik röstar jag: H&M


För årets Bäst klädda kvinna röstar jag: Kenza


För årets Bäst klädda man röstar jag: Joel


För årets Tv-personlighet röstar jag: Peter


För årets Toppblogg på finest röstar jag: FalskSanning


För årets Medlemsblogg på finest röstar jag: Hannilush


För Göteborgspriset röstar jag: Håkan


Så här jag röstat för Finest Awards.. Inte haft tid förrän nu, man kan rösta en gång på varje kategori per dag. Tävlingen  avslutas 31 Januari.. Har ni röstat? :)
Publicerat: 2011-01-28 @ 18:30:03


2 kommentarer
Postat av: || BellaTheAsianOne ||

sv:

hähä köpte den i H&M :d <3

2011-01-28 - 18:46:31 | URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-30 - 12:51:19 | URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: