Dag 25 - Här bor jag/mitt rum

Usch, jag vill inte ha en bild på mitt stökiga rum! Jag bor mitt i ingenstans som folk brukar säga.. Men som att jag bryr mig? Jag trivs är i Norrland, jag älskar kyla och den friska luften. En liten by en bit från Luleå. Eftersom det är mer inlands har vi varmare på sommaren än Luleå, och kallare på vintern. Jag har alltid trivits här, folk är så trevliga. Till skillnad från Stockholm sätter sig folk så nära andra som möjligt här på cafén. Haha, det är rätt charmigt! Mitt hus är väll helt okej, hade viljat ha en större tomt för då hade jag haft en studsmatta.. Det var så fint vårt gamla hus i Luleå.. Rosa med en enorm tomt och en hundgård och hundkoja till kära vovven! Men det är väll rätt mysigt här med. Mitt rum borde vara större för mina grejer får inte plats.. Jag har ljusblåa tapeter jag valde när jag var mindre men tänker måla om i rosa och turkost. Min säng är i ett hörn bredvid fönstret och på andra sidan fönstret är min bokhylla med priser, böcker och allt möjligt. Bredvid den är hamsterburen på en byrå/låg bokhylla och bredvid det är min Tv. I hörnet bredvid Tv:n bakom och dörren har jag en puff och massa kuddar. På andra sidan dörren är mitt skrivbord, min telefon och blablabla.. Sitter oftast och bloggar vid skrivbordet eller i sängen. Utanför mitt fönster är ett stort pilträd tror jag det heter där det hänger fågelmat och det brukar sitta talgoxar, blåmesar och massa andra fåglar som tittar på mig. Härligt! Sen har jag även 3 almanackor/kalendrar ^^ Och lite annat.. :) Jag tycker verkligen inte om att städa så därför ser det ut som det gör, men trivs inte när det är för städat heller så. Haha! ^^

Publicerat: 2011-01-22 @ 19:10:00


3 kommentarer
Postat av: Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Svarar på kommentarer ;)

2011-01-22 - 20:50:12 | URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Shorty&Myzan

kul att du är med i dagens blogg LYcka till :D

2011-01-23 - 00:48:03 | URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: aaww tack ^^ <3 välkommen tillbaka hihi :D



kramar<3

/kokorochan

2011-01-23 - 15:08:26 | URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: