Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Djur, djur, djur och åter igen djur! Och mat jag tycker är väldigt gött!

Djur är verkligen det bästa som finns i hela världen så självklart blir jag glad och mår bra av dom :D Dom är så fantastiska och som sagt blir jag enormt upprörd när folk inte förstår sig på djur och tror att dom inte har några känslor och att dom själv är nå kungar. Stygga människor.. God mat kan alltid få en på bra humör, fråga Mulle! Hon går alltid till kylen och skafferiet när hon är uttråkad eller deprimerad ^^ Min Mulle som jag tror sitter på en seg buss nu.. :S Hur som helst, det här med djur.. Jag behöver bara gå in i en djuraffär, lukta på lite underbar doft från djurmat, lukta, se eller röra på ett djur för att den ska få mig att må bättre. Mamma brukar ha lite svårt att få iväg mig från djuraffären ibland! ^^ Det luktar så gott och jag blir så glad att se på djur :D Fantastiska ni är alla djur, älskar er!! Kärlek förevigt <333


Publicerat: 2011-01-21 @ 19:21:00