Dag 11 - Mina systrar

Okej, ska vi börja med att sammanfatta dom som sär? Skoja ^^

Malin alias Mullekoppen, min kid barbaskön.. Hon är riktigt matglad och har ett ilsket humör. Hon har en sjuk humor och fnittrar och flamsar alltid om hon är på bra humör. Hon har ett intresse för att rita kläder, speciellt underkläder Malin har också endel andra smeknamn som pistagenöten ^^

Emma, min blondie.. Hon är väll lika sinnesjuk och matglad hon med, fast jag tror nog hon har lite lättare att motionera.. Hon är min barbastark som brukar gråta framför TV:n när hon ser Oprah, det är så känslosamt säger hon. Malin självsfrände, hon är väldigt stark och vinner alltid i alla spel! :P

Pernilla, den sanna djurvännen! Barbabok min vän.. Parketta kanske vi också kan säga. Hon köper alltid så roliga grejer. Hon är nog en riktigt kattmänniska den kvinnan, hon älskar verkligen djur.. Hon är inspirerande och klok, har väll också sin humor hon med.. Hon har bra idéer och tips :)

Mulle..

Publicerat: 2011-01-08 @ 21:40:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: