Dag 07 - Min bästa vän

Jag har många goda vänner, mina djur är förståss några av mina bästa vänner! :) Min bästa vän är Maja.
Maja går i min klass, hon fyller år den 29:e Augusti. Jag har känt henne i snart 5 år tror jag. Vi träffades genom att hon blev min granne, tyvärr bor hon inte där längre. Hon har en lillasyster och 4 storasystrar. Hon är rädd för vatten, storspovar och hm, kanske mörker eller höjder? Inte helt säker.. Hehe :) Några lärare brukar blanda i hop oss men tycker inte vi är särskilt lika :O Hittade inte bilden jag sökte så det blir ingen bild.. Pözz på er! :)
Publicerat: 2011-01-04 @ 21:05:00


2 kommentarer
Postat av: sofia

gör du då?:D

2011-01-04 - 22:55:36 | URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: oh yes de vet jag ;) längst upp i kalla norrland ngn stans ;) hihi!!



hur är det med dej idag? :)

2011-01-06 - 11:14:42 | URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: