Dag 04 - Det här är viktigt för mig

Det viktigaste för mig är dom jag tycker om! Djur, inte bara mina egna utan alla djur! Jag hatar djurplågeri, djurförsök och jakt! Min åsikt är att dom som är elaka är dumma i huvudet och kan gå och skjuta sig själva. Dumma människor, grr.. Sen är såklart hela min familj och mina sanna vänner viktiga! :)

Konståkningen är enormt viktigt också.. Konståkning är obeskrivligt! Det går verkligen inte att beskriva, det är så förbannat härligt! Jag har fantastiska vänner genom konståkningen också :)

Sen finns det lite viktiga småsaker också.. Det är till exempel ganska viktigt för mig att få vara kreativ! :)
Publicerat: 2011-01-01 @ 14:33:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: