Yesterday.. Was my birthday! :D

Wiihooo! Igår fyllde jag år!!

På morgonen åt jag kladdkaka med fikon och passionsfrukt och fick ett presentkort på Kicks. När jag gick från bussen och hämta posten såg jag ett brev till mig ^^ Kul kul! Det var från min snälla moster :) Hon hade gjort ett fint kort och jag fick ett presentkort på H&M. Sen bestämde jag ju middag som jag brukar när jag fyller år ^^ Valde vårrullar :D Göttigt! Efter maten åt vi en jättegod tårta som mamma och pappa hade bakat. Marängtårta med banan, jordgubbar, smält choklad och strössel! :D Glömde däremot fota den.. :( Hur som helst, Mulle gav mig en söt tröja, ett linne, ansiktsmask, choklad och söta örhängen :) Danke! ^^ Sen fick jag en pärlplatta och pärlor så nu har jag gjort 3 pärplattor hittils, ska vi senare :) Filmer, presentkort, pengar, sockar och designerblock :)

Nu har jag ont i halsen, lite i huvudet och är täppt i näsan så ska försöka bli frisk på en gång! Tänker inte vara förkyld, glöm det!! Halstabletter, näsdroppar, näsdukar och te med honung: Hej! :)

Imorgon har jag bowlingfest på Strike Alley, ska ha min nya gula mjukisdress jag köpte i Onsdags :) Hehe ^^ Vi ska äta Pannkakstårta då :)

Ciao ciao! ^^
Publicerat: 2011-04-01 @ 16:41:31


1 kommentarer
Postat av: Linn

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 - 17:52:01 | URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: