Strömavbrott!

Tjena!

Idag när vi skulle ha gympa och väntade på gympalärarn blev det kolsvart, jag såg ingenting.. Det hade tydligen blivit strömavbrott så vi fick gå en promenad istället. Sen slutade vi men eftersom det var 40 minuter tills min buss gick satte jag mig i matsalen där det finns fönster. En stund innan jag skulle gå till bussen kom strömmen tillbaka :P Ett tag senare försvann den igen och sen kom den tillbaka igen. Haha, fail! Men vi missade 2 lektioner så det var ju något positivt ^^ Haha :P

Malin ville ha något gott tidigare så jag slängde ihop en liten chokladkaka med päron och kex och lite av varje, som om inte det var nog med alla kakor vi ätit.. Sen var mamma trött när hon kom hem så det blev pizza också. Nu är jag uppsväld som en ballong, kanske Mulle också? :) Hihihi ^^

Har inte riktigt planerat inför valborg, ska jag vara ärlig så kan jag inte ens fatta att det är valborg på Lördag O.o So sick, tiden går fort ibland och ibland känns det nästan som den står still.. Var det inte nyss jag fyllde år och det var snö överallt?? Nä, det var en månad sen.. Var det inte typ igår som vi skrattade så mycket med Pernilla och firade påsk? Nä, det var förra veckan.. Jag fattar inget ibland :P

I måndags bakade jag cupcakes, mumsigt.. Jag och Malin fikade dem ute i blåsten, lite kallt men härligt :) Härligt? Kändes som det var längesen jag sa det, fast antagligen sa jag det.. Någon gång XD Eller vad?? Men faktiskt. I morgon börjar jag ju senare som vanligt, det blir ganska skönt :) Hoppas alla har en bra dag, och inte är så förbannat mätta som jag! :P Ha det bra ^-^





Ute är det i alla fall ljust, även om det är strömavbrott.. ^^
Publicerat: 2011-04-28 @ 19:14:00