Det gör ont i hjärtat när jag ser det här!

Jag sitter på Tradera och så ser jag en reklam på sidan från WWF och jag som älskar djur läser såklart och hemskt nog står det så här: Se hit.. Varje minut skövlas över 37 fotbollsplaner regnskog.. Hoppet för orangutangen är snart släckt.. Rädda orangutangen, skogen och klimatet! Bli fadder! Det är så jävla hemskt, asså ursäkta om jag svär men dom stackars orangutangerna är snart utrotade och dom är så söta och väldigt intelligenta! Hur kan vi människor vara så hemska och utrota vår släkting?! Fyfan för djurplågare och djurförsök dom kan dra åt helvete!! :mad: Stackar gulliga apor! ;( Tummen ner för idioterna som plågar, utrotar, jagar och tror djur är till för att exprimentera med!! :thumbdown: Och tummen upp till oss djurälskare!! :thumbup:









♥This is so cute!!♥

Publicerat: 2010-09-18 @ 11:59:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: