"Den rätta": .:Vitamin Well Reload:.

Ok?? Förra inlägget blev helt fail! Fattar inte varför texten blev sådär stor :S Sick sick :P Jaja här kommer det i normal storlek (hoppas jag!) ;)

Sitter och dricker Vitamin Well Reload med Citron/Lime smak ;) Innehåller Vitamin C/D, Magnesium/Zink :) Nyttig tjej va? ^^ *stolt* Nä, skoja.. Inte stolt ;) Tidigare gick jag med Mullekoppen till OK och skulle köpa antingen Vitamin Well eller Vitamin Water men dom hade inte det så det blev Vitamin Well ;) Sen så börja vi gå mot busshållplatsen och såg bussen köra förbi busshållplatsen och jag ba tänkte: Yes, hon missar den! Hon missar den! Hoppas den inte stannar, hoppas den inte stannar! Men den stannade och Malin sprang dit och jag börja gå hemmåt och mötte Jessica på väg på promenad med Tyzon (hennes hund) så jag följde med henne på en promenad och sen stanna vi och prata ett tag.. Sen kom mamma förbi påväg från bussen och sen kom Diva (Johannas hund) springande från ett hus så Jessi försökte locka hem henne så jag gick hem och blev direkt hungrig när jag öppnade dörren och kände lukten av mat så nu sitter jag och hoppas att det är matdags snart! ;) :) Hehe, puh.. Kramp i fingrarna :O Skoja! :) Hehe.. Haha, jaja nu måste jag gå på toa, har druckit för mycket  Vitamin Well haha! :P Skriver mer snart ;) :)

Publicerat: 2010-09-17 @ 17:17:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: