Vad vill ni läsa och se?

Hej kära läsare! :)

Vad vill ni läsa i min blogg? Vad är det som saknas? Vad vill ni ha för bilder och foton?
Jag skriver ju mycket om min vardag men endel annat dyker ju upp, ni kan ju se vad jag har för kategorier ;)
Åh, f*n! Jag har inte gjort en Dagens på riktigt länge nu!! Usch, jag får så dåligt samvete.. :(
Jaja, jag ska göra det nu!
Jag ska ut och fota lite snöiga bilder när jag har tid som jag kommer visa upp, sedan har jag ju börjat med att visa mina teckningar som ni gärna får säga vad ni tycker om, jag ritar ju varje dag så det kommer dyka upp då och då :) Jag har faktiskt fått några kommenterar till den HÄR (länk kommer) teckningen men dock inga till den HÄR..
Sen vill jag bara säga att jag måste jobba med en ny header som sagt och sen funderar jag på när jag ska ha frågestund.. Ganska snart skulle jag tro så jag hoppas att alla läsare frågar minst en fråga var! :) Hihi! ^^

Tyck till! ;)
Puss Tofflan! :)

Publicerat: 2010-10-14 @ 18:21:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: