Tack Foki! :D


Tack, tack, tusen tack Foki!<3

För ett tag sen mejlade jag Foki.. Hon får ju så himla mycket mejl att hon inte kan svara på allt och sen för någon dag sen skulle jag kolla min mejla som vanligt, såg att jag hade ett nytt och trodde det var från Coco och sen när jag klickade på inkorgen såg jag att Foki hade svarat! :O Tack så sjukt mycket kära Foki, trodde aldrig jag skulle få svar! Betyder mycket och jag är sjukt tacksam! :)

♥Peace & Love!♥
//LillKoppen



Publicerat: 2010-10-04 @ 20:33:07


1 kommentarer
Postat av: felicia

jätte kul :))

jag såg precis din blogg o började läsa för den handlar om konståkning typ haha <3

2011-02-22 - 18:55:40 | URL: http://fokis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: