Ni ska få höra nå kul som ni inte visste..


VARNING! Oseriöst inlägg!! :)

Jag och Mulle är ju bland dom oseriösaste och roligaste varelserna här på jorden och vi brukar som sagt hitta nå nå sjukt varje dag.. Malin är ju en rockstjärna och jag är väll den lilla popprinsessan eller nå antar jag, asså Malin tror ju att hon är rockstjärna och då brukar vi alltid sitta och snacka om vårt kändisliv, ni vet om vi går på typ H&M så trängs ju alla papparazzis för att få bilder så nu har jag börjat ta papparazzi bilder, håller på att samla bilder på henne bakifrån med alla hennes vardagsfrisyr hon har när hon t ex sitter vi datan så ska jag göra ett collage som jag sen kan sälja för flera miljoner! Sen har jag ju tagit lite som hon är beredd på också framifrån, här är ett exempel när hon gör reklam för en boll ;)


Publicerat: 2010-10-02 @ 13:58:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: