I just wanna feel good!

Seriöst, jag orkar inte må så här.. :S Mitt huvud är alldeles tungt så det är jobbigt bara att sitta ner, ställer jag mig upp eller går blir jag yr! Min nästa är täppt och bara rinner, Ibland svider det i ögonen och dom rinner, halsen har jag ont i och hostar! Det är bara för mycket!! Men det här är trots allt "bara" en vanlig förkylning för mig, det är så här jävla dåligt jag mår när jag är sjuk/förkyld :( Kan ingen snäll människa muntra upp mig? En snäll komplimang, ett leende eller bara ett "krya på dig gumman" ? Ååh, vill till stan.. Men bara en liten sväng, får väll se om jag orkar/vill/har lust.. Vet inte vad jag ska göra nu, kom gärna med förslag på saker jag kan göra och hur jag kan bli frisk snabbare.. Puss! :)

Publicerat: 2010-10-09 @ 10:39:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: