En dagens, en dagens! :O


Usch, jag skäms så inreligt för att jag inte haft en dagens sen *kollar*.. 7:e Oktober, ok det var väll inte så farligt men före det var 9:e September! Usch usch, jag skäms.. Men ni förlåter mig väll?? Nu blir det dagens typ varje dag hoppas jag! :) Önska mig Lycka Till! :D


Dagens Bra:

* Jag är inte så trött!
* Jag har toppen humör nu!
* Jag tror jag är tillräckligt trött för att kunna somna tillräckligt tidigt för att inte Maja ska få väcka mig i skolan! ^^
* Malin verkar vara på bra humör O.o
* Jag har gjort en "Dagens" idag *ler stolt*


Dagens Dåligt:

* 2 program jag vill se klockan 20:00, kan endast se ett..
* Malin verkar för upptagen för att leka o_o
* Jag har dåligt samvete över bloggen!
* Vad hände med "Jag ska verkligen lägga ner tid på att göra en header" ?
* Jag, jag.. J-jag har mycket att göra! XP


:P Ser ni säret på bilden?? Jag? :)
Publicerat: 2010-10-18 @ 19:46:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: