Borstar håret.. :)

Hej, sitter och borstar håret.. Har i princip gjort mig klar för skolan ;) Klockan är strax 20 i 9 och vi börjar halv 10, bussen går 09:10 :) Malin kom just in och åt frukost medans jag suttit vid datorn ett tag, vaknade typ halv 7-7 och såg på Tv och sen har jag ätit frukost. Är väldigt seg måste jag säga, vill bara sova! ;) :) Jaja, vi slutar ju 13:00 så det är inte så länge.. Dock har jag ont i halsen och kan gissa att jag kommer få ont i huvudet när jag kommer till skolan, blir nog ingen gympa för mig ;) jaja, 2-3 lektioner klarar jag.. :) Sen ska jag hem, gossa med mina gullungar, mysa och bara äta massa gott och ha en riktigt trevlig Fredag, Malin ska väll säkert någonstans idag så jag hoppas hon kommer och sällskapar mig nu när hon har ätit sin frukost klart ;) Behöver ett skratt tror jag, då blir jag nog piggare :) Ska hämta den där spanska grejen mot halsen, den är bra som tusan! Ett pray och efter typ en halv sekund känns det bättre :O Älskar den, och den smakar underbart också! :D
Puss på er kottar som läser min blogg men inte kommenterar ;) :)

Publicerat: 2010-10-08 @ 08:45:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: