Windows Live Messenger 2011

Nu har jag den senaste msn igen. Har inte hört någon som har det än men jag kan nog rekommendera det till alla mina kompisar eftersom att typ 99,9 procent är facebooknördar. Varför? Jo, för att den nya messenger kan man koppla ihop med facebook och se folks uppdateringar medans man är på msn. Man kan chatta med dom på facebook på msn även om dom inte har msn och jag har fattat rätt.. Hur som helst så verkar dom ha väldigt många nya funktioner nu men jag kan inte säga vad jag tycker än för jag håller på att hämta hem det nu, inte helt klart än. Fick i alla fall reda på det här igår eftersom att Foki gör reklam för nya messenger. Dom spelade in det på Cupcake Stockholm ^^ Det är ett Cupcake konditori som öppnades i Stockholm i sommras, hehe.

Publicerat: 2010-11-17 @ 17:05:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: