Wake up with a feeling

Vaknade och såg på Tv en stund sen blev det en god macka med Oboy och sen fortsatte Tv-tittandet.. Idag kände jag verkligen att jag måste göra något åt min blogg! Min header blev så vit på kanten och så vill jag ha en sommrigare så det ska fixas inom kort, jag fick ett nytt rekord i Fredags som sagt med 293 läsare men det har sjunkit sen dess :( Jag ska försöka fixa till designen å det men vad vill ni att jag ska göra för att få fler kommentarer? Jag menar, jag hade till och med fler kommentarer i början.. Ska jag skriva mer om något annat?? Mer bilder?? Skriva oftare?? Snälla, kom med förslag! :)


Peace and Love!♥
//The Little Cup with the slippers
Publicerat: 2010-05-26 @ 10:48:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: