Un joli tableau qui n'ont pas gagné..

Det betyder: En söt bild som inte vann.. på franska ;)

Detta kallas dagens bild.. Det här är faktiskt en fin och söt liten bild min kära syster Mullekoppa har ritat i paint.. Själv tycker jag det är svårt att rita i paint men Mulle är duktig :)  Vi var med i OLWs chipstävling Mysmatchen som ni säkert hört talas om och en av våra goda chips hette Tomatoes and potatoes med massa goda smaker.. Vår slogan på den var: Tomatoes and potatoes, together forever! Hehe^^ Hur som helst så var denna som bild.. Synd vi inte vann, 100.000:- hade suttit fint ;)


Det här skulle egentligen publiceras 15 Maj 10:20 men jag hittade inte bilden sen när jag skulle ladda upp bilden..

Publicerat: 2010-05-18 @ 17:48:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: