She like sugar, but she don't want to tell anyone..


Detta är dagens roligaste som ni kanske minns dök upp för ett tag sen. Denna gång om min kära vän Mulllekopp ^^



Malin (Mulle) gillar ju glass och godis som dom flesta men hon tycker det är pinsamt att äta^^ Hon låtsas alltid att det inte var hennes idé osv.. Det här exemplet hände idag..

Vi köpte glass från glassbilen när den kom igår.. När jag och Malin hade kommit hem från skolan och satt å fika viskade Malin: Ska vi ta en glass?? Jag svarade högt: Ta bara ut paketet. Och Malin som skulle låtsas att det inte var hennes idé svarade: Ta ut vad? Jag svarade: Glasspaketet.. Malin låtsades att hon inte fatta någonting och svarade: Jaha, det var dags för det nu.. Sen sa jag: Det är lugnt Malin, det är bara att ta.. Dom är ute ;)

Hahahaa! Min lilla gottegris till Mullekopp du ger mig ett okej många skratt varje dag!! Och tack fan för det! :)
Publicerat: 2010-05-12 @ 21:01:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: