Så tjänar man pengar?? ^^

En ny dagens.. Jag och Malin brukar ju vara ganska.. Eh, lustiga. Okej då! Vi är typ lite smått så knäppa ibland men men. Så nu kan ni få läsa lite sånt ibland ;)



När jag och Malin ska åka buss så räknas ju hon som vuxen och får betala 20:- istället för 10:- men om hon inte har glasögon så brukar hon få åka för 10:-

Det var igår när vi stod på buss hållplatsen.. Bussen kom och var på väg att stanna. Jag tittade på Malin.. Hon höll i sin börs och skulle ta fram pengar till bussen. Jag skrek: Glasögonen! Glasögonen! Och Malin svarade förrvirrat: Va? Jag ryckte av henne glasögonen och bussen stannade och vi gick in.. Haha, där tjäna vi 10:- ^^

Publicerat: 2010-05-04 @ 17:27:19


1 kommentarer
Postat av: Snorre :)

Hahaa :) Ja det var fan bra, vi borde få se en film om våra dramatiska mornar på väg till bussen :)

2010-05-05 - 16:33:22 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: