One of my rolemodels..


Dagens person har inte varit på ett tag och det har varit ganska dåligt med dagens överhuvudtaget men nu kommer det..


Haidi Jakobsson

Är Luleås bästa bloggare och har även Luleås mest lästa blogg! Hon är 16 år och pluggar naturvetenskapslinjen i Luleå. Hennes fritid består av att foto massa och träna konståkning precis som jag.. Jag känner denna underbara tjej eftersom vi går i samma konståkningsklubb och hon är jätteduktig ;D Hennes största förebild inom bloggvärlden är Kenza. Hon har varit med i Blog Awards 2009 Hennes blogg är min favoritblogg och jag läser den dagligen ;) Jag rekomenderar hennes blogg till alla! :)


Här kommer en video med Haidi när hon blev intervjuad från Nordnytt! :)

Publicerat: 2010-05-26 @ 10:38:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: