Oh noo! The bus did it again!!

Idag slutade vi lite tidigare än vi skulle så Maja stod på busshållplatsen med mig.. Men sen kom ju hennes pappa så då var jag ju själv :( Då ringde jag Malin! :) När vi hade pratat ett tag hörde jag att det blev ganska tyst.. (hon satt på bussen) och hon sa att bussen hade stannat typ mitt i skogen^^ Busschaffören fick inte igång bussen!! :O Oh noo! Jag som hade mycket att göra och ville vara hemma tidigt :'( Den skulle ha varit framme hemma hos mig 25 över men jag klev inte på förran 35!! :@ Jag gillar inte att bussarna antingen är för sena så man får vänta i hundra år, eller så tidiga att man missar dom eller så är det nå krångel :( Snyft.. Vill ha körkort så jag slipper alla bussar som inte håller tiderna! Men det är ju några år kvar ;) Men men, kom just hem från Felicias kalas :) Jag hade på mig kläderna jag fick av Malin idag: Ett färgglatt hårband & en typ tunnika som är randig + mina egna tights. Snart (21:00) börjar Leila, det MÅSTE jag se!! Jag ska försöka hinna med en dagens idag.. Ses sen! :)

Glöm inte frågestunden.. Bara 4 frågor ;)

Publicerat: 2010-05-12 @ 20:49:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: