My friend is beside me :)

Skulle publiceras igår men jag glömde!! :(
Just nu sitter jag och Maja här och äter godis^^ Vi har precis varit och cyklat ner till Luleå älven. Senare tror jag vi ska se Talang annars sätter vi väll på en film.. Tidigare har vi spelat Hannah Montana-True you och Obscure som Maja också tyckte var läskigt som typ alla men kul är det! :) Gillar läskiga spel och filmer, hihi^^ Snart när jag har bloggat klart ska jag och Majsan fråga Mullekoppa om hon vill spela Cluedo ;) Det handlar om att en gäst blir mördad och sen ska man lista ut vilken av dom andra gästerna som är mördaren och var och med vad den blev mördad :) Ska försöka slänga in en dagens.. Ses alla soffpotatisar!^^

Publicerat: 2010-05-22 @ 13:19:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: