Mullekoppa = Dagens roligaste (IGEEN!)

Mullekopp är ju minsann en härlig person och alltid sjukt rolig ^^ Nu ska ni få höra vad hon gjorde idag.. Vi satt framför datorn och plötsligt sa Mulle: Tror du man kan dricka det här? och tog upp vasen med blommor.. Jag kommer inte riktigt i håg vad jag svarade men sen fortsatte jag med det jag höll på med och efter en stund tittade jag på Malin igen och såg henne spotta ut vatten i vasen!! Hon drack! ;D Haha, din knäppgök Mulle :) Du är sjukt rolig! :) Kom på nu att ni ska få se den ända bilden hon låter mig lägga upp, den är också från våran sväng på Golfbanan ;) Here she are! :) Första bilden på Mulle på min blogg någonsin! :)

Publicerat: 2010-05-31 @ 16:55:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: