Ett litet tips från mig

När jag gör egen pizza älskar jag att ha pesto på.. Det låter inte speciellt gott men det är himmelskt! ^^ Nyss åt jag lunch och eftersom jag är ensam hemma (med Ixo & Smulan) så fick jag ju "laga mat" själv :) Jag gick till frysen och skulle ta ut en Pan Pizza.. Jag tänkte: Vilka smaker var det vi hade.. Hm, original och peperoni tror jag och när jag öppnade frysen såg jag två! :O Haha, jag tänkte: det är väll en original och en till eller peperoni eller kanske hawaii? Och när jag kolla var det.... Mozzarella och Pesto!! :) jag älskar mozzarella, och jag älskar pesto fast jag visste inte att det fanns en sånn smak, haha men det var en glad överaskning ;)



Dagens tips ;) 
Publicerat: 2010-05-26 @ 11:41:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: