En morgon med mig & Mulle..

Halloj, så här var min och Malins morgon idag.. Blir trött bara av att tänka på det!

Morgonen var som vanligt KAOS! Bädden min är ju så go, så jag vill bara dö varenda gång mamma kommer och väcker mig. Men jag muttrar och kliver upp, ger mig fan på att denna morgon ska jag hinna i tid.. Sätter mig till bords, inlindad i min filt :) Malin kommer in, urtrött, men med ett glatt GOMORRN! Medans jag bara mumlar hej.. Nåväl, gör mig klar och går mot bussen. Eller springer så benen håller på att brytas. Vi hinner iaf, men ack så utmattade satar. Ser fram emot kvällens tv med Lelila tillsammans med Herr B&J. Drack en Orangina efter träning! Dom är då för härliga!! :)  Nu måste Malin ha datan till sina förbannade läxor! :(

Seeee yaa ;)
Publicerat: 2010-05-05 @ 19:23:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: