En bil.. Det behöver du gumman! :)

Lilla Mullekopp snart har du körkortet i din hand.. Jag är med och tävlar om en bild (utan tak!) och om jag vinner kommer du få den kära Mullekoppa! ;D Jag valde en blå, utan tak (dom med tak var inte så fina) med svart klädsel :) Och hur kommer det sig att jag blev med i denna tävling?? Jo, jag skulle kolla min mail och då såg jag att jag hade blivit utvald!! :D Hihi, jag är lite för liten för en bil haha^^ men min kära MulleKopp skulle nog uppskatta en! :) Hoppas att vi vinner för din skull Mulle!♥
Publicerat: 2010-05-20 @ 18:33:22


1 kommentarer
Postat av: Mulle

Nååååh gumman så cute :) en liten änglatösa. PUSS på negerskallen ;)

2010-05-21 - 10:52:05 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: