Tillbaks från fjällen

Hejsvejs!
Igår kväll kom jag hem från Ammarnäs. Det har varit jättekul och jag har tagit massa bilder. Jag har åkt slalom, längdskidor, grillat, åkt skoter, lekt med Ixo och gjort massa annat kul. En morgon stod det två älgar utanför våran stuga. En mamma med sin kalv. Det sprang en liten näbbmus i snön en bit från slalombacken, ett lodjur sprang över backen och jag har sätt rådjursspår på isen och lodjurspår i slalombacken. Det finns mycket djur i fjällen och fin natur. Ixo hade jättekul i fjällen och jag med! Hoppas ni också har haft ett bra sportlov!

Vackra fjällen från isen...


En fjällämmel...



Rådjursspår på isen...


Många träd...


Lill Ixo Pixo!...


Kan jag inte få en korv?? Snälla!...

                             V I   S E S !

Publicerat: 2010-03-05 @ 12:39:53


2 kommentarer
Postat av: sanna

Vad fiiina bilder men vad menade du med fan vadå?

2010-03-05 - 16:18:21 | URL: http://sanisann.blogg.sel
Postat av: Maja.L

Åh, vad fina bilderna va :)

2010-03-13 - 18:28:10 | URL: http://silverbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: