Sidan heter....

Det är flera som har undrat vad sidan heter som man gör sånna där roliga bilder som jag hade i inlägget I'm famous in Japan så här kommer den: www.photofunia.com Varsågod! Idag hade vi Längdskidor på gympan men jag (så klantig som jag är) glömde ju såklart pjäxorna så jag kom dit med skidor och kom på oj då, jag glömde visst pjäxor. Jaja, skitsamma jag och Emily tog en promenad till måräng istället. Nu när jag kom hem för ett tag sen så tog jag några Maryland kakor och grillade en marsmallow, jag tyckte jag förtjänade det efter en hård måndag. Hade du en tråkig måndag? Eller var den kanske rolig? Ps. Nya länkningar ;)


Igår var det pi-dagen, det dröjer nog innan det
kommer någon bild jag har fotat. Suck :(
Publicerat: 2010-03-15 @ 14:58:04


1 kommentarer
Postat av: Maja Y

Hahah Tack!

2010-03-16 - 18:50:32 | URL: http://thiisisthelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: