Bake a wish

Igår när Emma och Malin kom hem från stan hade dom köpt jättegulliga bakelser på Opalen. Ungefär som grodor fast det var inte grodor. Jag trodde det var sånna där bakelser med grädde och sylt i men det var som underbara filmrullar. Mums! Jag har en bild på dom här nere. Igår har jag även bakat. Den här gången en saftig sockerkaka med citron och lime. Jag gjorde en normalstor sockerkaka och en mini. Den normala dekorerade jag med riven citron och lime och den lilla med strössel och riven choklad. Har bild på dom med. Och så har jag en bild på gårdagens frisyr. En lite slarvig knut med en lila rosett. Ha det gött! ;)

En god och gullig bakelse


Gårdagens frisyr


En normalstor sockerkaka med riven lime och citron


En minisockerkaka med strössel och riven choklad

Publicerat: 2010-03-06 @ 15:21:46


1 kommentarer
Postat av: Maja.L

du är så duktig på att baka och det ser så gott ut :D

2010-03-10 - 13:27:43 | URL: http://silverbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: