Alice i Underlandet

Alla har väll sett Alice i Underlandet när dom var små men nu har det som ni vet kommit en ny version från 11år av Tim Burton. Alice drömmer alltid samma mardröm om att hon faller ner i ett hål och kommer till massa varelser men en dag faller hon ner på riktigt. Den är ganska lik "barnsagan" men den här är värre men den är inte särskilt läskig. Den var inte riktigt som jag hade väntat mig men den var bra. Vi såg den på engelska men den finns även på svenska. Hattmakaren spelad av Johnny Depp var verkligen bra och rolig men inte lik han, haha! :) Jag skulle nog ge betyget..hm, kanske 4 eller 5 stjärnor. Det ända som var jobbigt var att dom hade skit högt ljud! Innan filmen när vi hämta biljetterna och köpte godiset så sa dom att man fick själv välja om man ville se den för det var en vit rand på bioduken ibland eller nå sånt men vi såg inget som störde. Jag rekommenderar alla mina läsare att se den om ni inte har gjort det. Förresten jag och Maja var yngst på bion! Alla andra var typ 16 så det är nog ganska blandade åldrar som skulle kunna se den här filmen.

Publicerat: 2010-03-21 @ 12:25:14


1 kommentarer
Postat av: Maja Y

den var bra :)

2010-03-21 - 13:29:41 | URL: http://thiisismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: