Sommarintervju med Emilia


Idag har jag intervjuat Emilia.. Lite sommarfrågor och lite om bloggar ;)


Vad tycker du om Sommaren?
Den är skön och härlig.

Vad är din favoritårstid?
Sommaren :)

Tycker du det blir kul att få sommarlov imorgon?
JAA!!

Vilken/Vilka färger förknippar du med sommaren?
Blå, gul och grön.

Vad ska du göra på sommarlovet?
Jag ska till Stockholm och farmor & farfar.

Vad tycker du om min blogg?
Den är fin och rolig.

Hur ofta besöker du min blogg?
Inte så ofta.

Vilka bloggar läser du?
Din och Majas (Thiis is my life)

Vilken är din favoritblogg?
Din :)

Brukar du äta mycket glass på sommaren?
Ja

Vilken är din favoritglass?
Många.. Väldigt många.

Vad är det bästa med Sommarlovet?
Värmen, bada, sola, äta glass och vara ledig från skolan.


Tack för att jag fick intervjua dig Emilia!
Hoppas du och alla mina läsare får ett bra Sommarlov!! :D


Publicerat: 2010-06-10 @ 14:19:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: