SmS, sMs & EtT tIlL sMs!


Jag SMS:ar ganska mycket och ni har säkert fått sånna här SMS som alla skickar runt, här kommer några exempel ;)

Vad vill du heta på min mobil? Du får heta precis vad du vill. Skicka detta till hela din kontaktlista och få en roligare lista :D

Minns du tiden då man var liten? Då skitsnack inte fanns. Kärlek var en puss på kinden. Höjden av smärta var när Barbie tappade benet eller bilens hjul försvann. Värsta graven var när man ramlade och skrapade knäet. Största rädslan var monstret under sängen. Nu finns nästan bara skitsnack, kärlek förendras till en stor lek. Smärta är när du skär dig i handleden. Värsta gråten är när den du mest älskar över något annat sårar dig. Största rädslan är att förlora sina bästa vänner och aldrig åter få dom igen. Skicka till alla som du inte vill förlora och du bryr dig om<3

När jag grät, torkade jag tårarna. När jag ramlade, klev jag upp igen. När jag blev sviken, gick jag vidare. När mitt liv rasade, byggde jag upp det igen. Men om jag skulle förlora dig, då skulle tårarna få rinna. Då skulle jag inte kliva upp igen. Då skulle jag inte gå vidare. Då skulle jag låta mitt liv rasa. Skicka detta till alla dina fantastiska vänner!

Hur söt är Julia från 1-10? Byt ut ditt namn och skicka till alla på din kontaktlista :)

Den du tänker på. Den du alltid drömmer om. Den personen kommer komma fram till dig denna vecka, och kyssa sig. Utan att bry sig om andras åsikter.. Men endast om du skickar detta till 12 personer innan 00.00 inatt om du skulle bryta denna kärlekskedja kommer det att vila en förbannelse över dig i hela ditt liv.

Jag är en liten påskkram som hoppar från mobil till mobil för att sprida värme och glädje. Hoppa du sänder mig vidare till alla du bryr dig om :) GLAD PÅSK


Det var några exempel.. Ni har säkert fått minst ett av dom där. Jag har ju inte kvar alla på mobilen heller men några ;) Ha det bra och SMS:a vidare :)


Publicerat: 2010-06-05 @ 13:13:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: