Monkey and Dragon

Dagens roligaste..

Malin berättade jag tror det var förra veckan att hon hade beställt en apa, en spökapa ^^ Hon sa att den skulle komma på tisdag (idag) och igår kom en lastbil och stannade utanför vårt hus och då sa hon: Nu kommer min apa!! Jag trodde den skulle komma igår! Då berättade jag för henne att jag hade beställt en drake som både hon och jag har önskat oss och att jag hade sett till att den skulle komma samtidigt, alltså var både våran apa och drake i lastbilen :) Sen hade vi såklart beställt lite tillbehör också som koppel åt båda, massa bananer till apan och en sadel till draken så vi kan rida på den (och flyga ^^).. Men lastbilen åkte iväg utan att lämna våran apa och drake!! Gud va arga vi är nu! Vi blev blåsta båda två! Malin hade ju betalat kontant och dom hade tagit från mitt konto. Malin skrek: Jag förstod att det var nå krimminella!! När lastbilen åkte och nu har vi båda två bestämt oss för att ringa polisen!! Haha ^^
Publicerat: 2010-06-22 @ 11:53:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: