Maximum - mumixaM

Igår så var jag ju som sagt på Cirkus.. Det var Maximum och den börja klockan 19:00. Jag trodde det skulle vara typ 2 timmar men det var till halv 10, haha :) Det var ganska mycket clowner och djur. Det var kameler, hästar, sjölejon, elefanter, lamor och nå mer djur som jag inte vet vad det heter men typ ganska likt någon slags oxe eller något liknande :) En sak som var rätt kul var när dom hissade upp en raket och sen klev en kille och en tjej ut ur den medans den snurrade runt väldigt högt uppe. Killen typ hängde i den eller nå och höll i tjejen som snurra runt.. Lite svårt att förklara ;) Alla djuren var jättesöta och riktigt duktiga! I pausen fick man rida på hästar och kameler fast det gjorde inte vi.. Jag köpte sockervadd ;D Ända sedan jag smakade den luddiga sötsaken första gången har jag varit tokig i det :) Försöker hinna med lite mer idag ;) Men om ni ska på Cirkus någon gång så rekommenderar jag Maximum! ;) Ha det gött..
Publicerat: 2010-06-17 @ 13:48:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: