Lördagsmys??

Jopp, idag är det en härlig Lördag igen! ;D Det är inte speciellt varm ute och blåser lite lätt.. Idag vet jag inte vad jag ska se på. Hm, ska ta upp Kolla.tv och se vad det är på Tv idag. Så då var den uppe: Idag klockan 20:00 är det.. Änglagård - andra sommaren på Svt1, Bergsprängardottern som exploderade på Svt2.. Okej, har fortfarande inte hittat något jag vill se.. Blåsningen på Tv3, Sommarkrysset - med lottodragning på 4:an, America's funniest home videos på Kanal 5, Family guy på Tv6, Förtrollad (filmen ni vet..) på Tv4 Plus.. Ok, orkar inte skriva nå mer kanaler ;) Ska nog se.. Hm, vet inte. Men jag kanske sätter på en film istället.. Får väll se :) Jaja, ses!

Publicerat: 2010-06-05 @ 18:20:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: