Förlåt mina fina läsare..

Ja, på sista tiden har det blivit dåligt med bloggningen men så e det bara. Ska försöka med några inlägg idag men jag vet inte hur det blir för Mullekoppa måste ha datorn och plugga osv.. Men försöka kan man ju alltid, hehe! :)

Just nu sitter jag med kinderna fulla av körsbär. Ixo ligger brevid mig och tittar på mig så gulligt och Smulan är ute i hagen och busar. Mina små sötisar!♥

Angående bilder så måste jag säga att jag skäms för att jag haft så lite bilder men jag har inte haft så mycket tid för bloggen så ja.. Men jag tror det kommer bli bättre med bloggandet när man blir ledig och har mycket tid ;) Förresten.. När vi snackar om bilder så bara så ni inte tror att jag inte fotar så ska jag berätta för er att jag har massa sjuka bilder som ligger och väntar.. ^^

Snart ska jag försöka ta det lugnt så min värk försvinner, men det ska nog bli lite bättre för jag har snart ätit upp alla kärsbär! ;D Jo, för er som inte vet det.. Körsbär hjälper mot värk, träningsvärk och sånt. That's really true!! :P

Ni kanske undrar varför jag inte skrivit förrän nu och då kan jag tala om för er att efter skolan åkte jag in till Luleå och jag och Mulle gick på stan där.. Skriver mer om det sen ;)

Se ya readers! A klick doo!! ^^
Publicerat: 2010-06-09 @ 20:06:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: