Time to get wet!

Har varit på stranden nästa hela dagen.. Kom hem för en stund sen :) Wow, är helt slut! Inte bara för att ha badat så mycket och det, har ont ÖVERALLT!! :( Träningsvärk.. Det blir tyvärr så, snyft! Jag som vill träna ännu mer.. Jag kan springa eller cykla flera mil och träna i timmar, har den energin men tyävrr så värker det och jag går typ som en tant! ^^ Kommer knappt upp om jag lägger mig, haha :) Fast det är inte direkt kul.. Jaja, det får väll gå, bara det försvinner snabbt.. Vill träna som en galning imorgon!! ;D Men det brukar inte gå över så snabbt men vi köper väll hem några hundra tusen kilo körsbär så är det väll borta med all smärta ^^ Hehe, skriver mer sen.. See yaa! :)
Publicerat: 2010-07-12 @ 17:34:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: