Soligt och varmt

Jag och Malin har suttit ute i solen, härligt härligt men varför ska det ta sånn tid att bli brun.. Det är Juli och jag är fortfarande blek som en kula vaniljglass (bra jämförelse).. Jag gjorde lite god och svalkande läsk åt oss och så åt vi glass :)

Hanna har fixat till bloggen igen, den är jättefin nu (men den var fin förrut också)! ;D Någon som har förslag på vad man kan göra? Skönt väder men ingen aning om vad jag ska göra ute, har svårt att bara sitta där och vänta på att bli brun men här inne bli jag aldrig det..

Malin har åkt till jobbet och kommer inte hem förän ikväll så jag kan inte hitta på nå kul me henne :( Jag vill bada men kan inte komma någon stans (ensam hemma) och kul att bada själv då.. Inte min grej direkt ;)

By the way.. Stör ni er på att jag har smilysar??

Sol ritad av mig (på datorn), hehe :)

Publicerat: 2010-07-06 @ 15:22:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: