Saknar Mulle!

Delar inlägget lite igen :)

Ligger med min stackars fot i sängen med Laptopen.. Tråkigt att jag inte kan jogga, men kanske tvingar mig ändå! Nä, jag tror nog inte det.. Vet inte vad jag ska hittta på nu, kanske ska kolla lite kläder och sånt på datan. Vill att min kopp ska komma hem och busa med mig.. Så trist och tyst när hon inte är hemma. Jag hoppas hon kommer hem ikväll för hon skulle kanske till Linnea sen efter jobbet, hon slutar 21:00 ;)

Vad ska man hitta på idag då? Dåligt väder så man kan inte bada.. Skadad fot så man kan inte jogga eller träna (eller bada). Ingen sol så man kan inte sola.. Ingen Mulle så man kan inte skratta ihjäl, vara ett sär eller "busa".. Mulle Mulle Mulle MulleKoppen min.. Miss you!♥

Jag tror man ska baka idag, ska se om jag hittar nå bra recept som jag är sugen på.. Annars får man väll få hit en vän eller nå. Fast ingen vill väll va med någon som bara kan sitta still eller? Ska försöka ocka upp Ixo i sängen men han tycker ju det är så skönt att vara ute så jag får väll vänta tills han själv vill komma in :) Lilla Nikita ligger och sover i jordgubbshuset men när hon vaknar ska hon få smaka nå gott och gossa med mig :)

Hehe, kanske lite konstigt tycker ni att man delar upp så här men personligen tycker jag det är lättare att läsa än en "tjock" text ;)  Och sen är det många som inte ids läsa om det är en sånn lång text fast ni kanske inte ids läsa så här heller.. Känner mig lite ensam här, haha :) Det är verkligen tyst när inte Mulle är här och skramlar ;)

Ha det gött sa en Köpp som saknar en Kööörv!^^

Publicerat: 2010-07-16 @ 13:14:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: