Gomorron..

Gomorron läsare :)

Vaknade ungefär halv 9 idag och satte mig i soffan och myste med Nikita :) Precis som Smulan så tycker Nikita att det är så kul att krafsa i soffan, hehe :)
 
Jag och Koppan är väldigt sega på morgonen.. Vi mumlar typ hela tiden (eller mumlar typ alltid) hehe. Sen så lyssnar vi typ aldrig på varann, eller vi hör typ inget så vi sitter där och stirrar på TV som två små fån.

Idag lite tidigare imorse när vi satt i soffan och bläddra bland kanalerna och försökte hitta nå att se så sa jag: Det regnar ju.. Och då sa Mulle: Jo, jag har ju sagt det hela tiden.. Då hade hon suttit där och sagt det flera gånger och jag hörde inget som vanligt. Och när ja sa nå till henne så hörde inte hon heller och tyckte jag mumla.. Jag sa det typ 4 gånger till tydligt och högt och till slut hörde hon. Hehe, en vanlig morgon med oss Köppar! :)

Skulle vara kul och höra hur mina fina läsares morgonar är? Berätta!! :)
Ha det gött sa en köpp :)

Publicerat: 2010-07-05 @ 10:29:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: