Fastnat ^^

Hejsan hoppsan! :) Hann tyvärr inte blogga igår som jag hade trott :( Men men.. Idag så regnar det igen, tycker det har regnat väldigt mycket den här sommaren ;) Kanske bara jag eller vad vet jag?? Lite mysigt med regn tycker jag i lagom mängd men det här är ju för mycket!! Förresten, ni vet mina skodesigner? :) Om ni röstar en 5:a på dom så kan ni kommentera så kan jag rösta på era ifall ni är med ;) Så ni vet.. Ojoj, gud så fort klockan går! Jag sitter fortfarande här i särken och gäspar ^^ Det här är ju pinsamt! Jaja, det är ju sommarlov så :) Juste, med fastnat menar jag att jag inte kan sluta prata med finsk dialekt och när jag väl lyckas kommer göteborskan fram :)

Vet inte vad jag ska ha för bild så ni får på Hannah och Miley från Best of both worlds concerten ;)



Publicerat: 2010-07-25 @ 13:20:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: