Köpt....

Hej, igår när jag var på stan köpte jag en rosa och en lila rosett, en svart necessär/sminkväska med vita prickar, blåa pingvinsockar och adidas gympaskor som är vita och rosa. Det var marknad på stan bland all snö i kylan. Dom sålde tröjor, godis, sockar, munkar, korv, kebab och massa annat. Vi var på Åhlens, Team sportia, SeeMe, Någon skoaffär, Dollarstore m.m. När vi kom hem åt vi pizza. Sen spelade jag, Emma och Malin Buzz-Hollywood Quiz och Buzz-Mega Quiz. Vi åt massa godis och såg lite på Let's Dance. Hejdå
Publicerat: 2010-02-27 @ 11:07:41


2 kommentarer
Postat av: Maja Y

trevligt att vara på stan jag vill gärna se dina gympaskor dom verkar jättefina! <3

2010-02-28 - 16:44:19 |
Postat av: Maja Y

trevligt att vara på stan jag vill gärna se dina gympaskor dom verkar jättefina! <3

2010-02-28 - 16:46:49 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: